|
|
Ogłoszenie - Termomodernizacja budynku warsztatowego ZS CKR im. K. Wielkiego w Kowalu |
|
|
|
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Ksztacenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu, krajowy numer identyfikacyjny
69137500000, ul.
ul. Kazimierza Wielkiego
9
,
87820
Kowal, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 284 22 19, , e-mail
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
, , faks
54 284 22 19.
Adres strony internetowej (URL): Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak,http://bip.zskowal.edu.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:Tak, Inny sposób: Pisemnie na adres wskazany poniżej, Adres:
Zespół Szkół Centrum Ksztacenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowal ul. Kazimierza Wielkiego 9, 87-820 Kowal Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne, Nie, Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku warsztatowego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu. Numer referencyjny: ZP.3.2017 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny NieII.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest Termomodernizacja budynku warsztatowego Zespołu Szkół
Centrum Kształcenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu. Zakre
obejmuje:
1. Docieplenie fundamentów i cokołu.
2. Docieplenie elewacji powyżej cokołu.
3. Wymianę stolarki budowlanej.
4. Ocieplenie stropu.
UWAGA: Zakres przetargu nie obejmuje ocieplenia ściany wewnętrznej
- oddzielającej. Zamawiający wykona we własnym zakresie.
Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego
pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym
przewidziane do zastosowania materiały wykończeniowe, oraz specyfika i
wykonanie mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i
wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
Zdemontowane materiały Wykonawca własnym transportem dostarczy we
wskazane przez Zamawiającego miejsce na odległość do 1 km.
Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został
w audytach energetycznych i projekcie budowlanym, a sposób wykonania
określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zabezpieczenia terenu robót mając w szczególności na względzie mienie
Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na
własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia oraz materiały.
b) do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów
budowlanych.
c) uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i
doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem
Z uwagi na przeznaczenie obiektu i jego ciągły stan użytkowania,
Wykonawca przed przystąpieniem do prac winien przedłożyć Zamawiającemu
do uzgodnienia harmonogram realizacji robót przewidzianych przedmiotem
zamówienia. Układając harmonogram robót.
Zamawiający zobowiązuje wykonawców do dokonania wizji lokalnej i
sprawdzenia zakresu robot z zakresem przedstawionym w opisie przedmiotu
zamówienia i dokumentacji. W przypadku wystąpienia rozbieżności
Wykonawca powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
W przypadku gdy wykonawca na etapie postępowania przetargowego nie
zgłosi żadnych uwag do zakresu prac jakie ma wykonać, a na etapie
wykonywania prac zgłosi uwagi co do zakresu - uwagi te nie będą
uwzględnione.
Zakres i opis zadania stanowi: projekt zał. nr 12, szczegółowe
specyfikacje techniczne zał. nr 11, przedmiar robot zał. nr 13 do SIWZ.
Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna
wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3
ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają
minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać
materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały
spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub
urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie
wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania
dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,
katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie
przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter
przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta
(dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia,
dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i
cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego
produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych
parametrach.
II.5) Główny kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2017-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O
udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O
udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą
posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 200.000 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O
udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
1. dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia:
a) kierownikiem budowy posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub
równoważne.
2. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na
termomodernizacji budynków o wartości min. 200 tys. zł brutto.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
Odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej
terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej
terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie wykonawcy o
braku zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne Oświadczenie wykonawcy
o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne. Dokumenty dotyczące podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt 1 do 4 Oświadczenia wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz
robót budowanych Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Informacja
z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku
takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ
sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy
informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich
do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Pisemne zobowiązanie
podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Informacja
wykonawcy o obowiązku podatkowym Oświadczenie o zatrudnianiu osób na
podstawie umowy o pracę Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie
umowy o pracę Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia Wykaz części
zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom Wzór umowy na roboty budowlane Wzór umowy na roboty
budowlane
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie | Cena | 60,00 | Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
22.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i
na określonych poniżej warunkach:
1) w przypadku ograniczenia wpływu zewnętrznych środków finansowych na
cel określony w umowie, umowa może zostać zmieniona co do zakresu
rzeczowego i finansowego oraz terminów realizacji;
2) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu
umowy;
3) zmiany wynagrodzenia z powodu zmian urzędowo obowiązującej stawki
podatku od towarów i usług (VAT);
4) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) siły wyższej, obejmującej:
• klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy,
• wykopaliska archeologiczne,
• gwałtowne opady w tym śniegu, mrozy, gradobicie, powodzie i inne
anomalia klimatyczne,
b) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nieleżących po
stronie Wykonawcy,
c) w przypadku udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień
dodatkowych w trybie art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, związanych z
realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin
zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwać
będą roboty budowlane związane z realizacją zamówienia dodatkowego, a
także o czas niezbędny, jeśli zaistnieje taki obowiązek na uzyskanie
niezbędnych pozwoleń, zmiany pozwoleń lub konieczności uzyskania innych
decyzji administracyjnych bez uzyskania których nie można prowadzić
robót,
d) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co
uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
e) zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian określonych harmonogramem
rzeczowo-finansowym robót kolejności wykonywania robót, jeżeli terminy
ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego
terminu zakończenia realizacji umowy,
f) konieczności realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na
zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
przedmiotu umowy;
5) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy;
6) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych
sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych;
7) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
geologiczne (kategoria gruntu, itp.) skutkujące niemożnością
realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach
technologicznych;
8) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w
dokumentacji projektowej;
9) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na
zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
przedmiotu umowy;
10) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia;
11) zmiany planu finansowego Zamawiającego dotyczących środków
finansowych, przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy;
Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w ust. 2. stanowią katalog
zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Istotne zmiany umowy postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w
ust. 2 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami:
1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 3);
2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić
tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do
kwalifikacji, które podlegały ocenie,
3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.
26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p., Wykonawca
jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca
lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż
wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało również opublikowane na stronach
internetowych Portalu UZP w dniu 14.07.2017 r. pod numerem 551013-N-2017 - pokaż ogłoszenie
Dyrektor Zespołu Szkół CKR im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu Wojciech Rudziński
Do pobrania: 1. Specyfikacja IWZ wraz z załącznikami - pobierz 2. Powiadomienie o zmianach SIWZ z dnia 26.07.2017 - pobierz 3. Zmiana załącznika do SIWZ oraz SIWZ z dnia 26.07.2017 - pobierz 4. Odpowiedzi na zapytania do SIWZ z dnia 28.07.2017 r. - pobierz
Podmiot udostępniający informację: ZSCKR Kowal |
Data utworzenia:14.07.2017 16:48 |
Dokument utworzył(a): Marcin Rybka | Dokument zaktualizował(a): Marcin Rybka |
Data aktualizacji: 28.07.2017 21:27 | Data opublikowania: 14.07.2017 16:48 | Liczba odwiedzin: 2097 | Numer wersji dokumentu: 3 |
Historia wersji dokumentu | |
|
|