Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych: nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający:nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –
mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu, krajowy numer identyfikacyjny
69137500000, ul.
ul. Kazimierza Wielkiego
9,
87820
Kowal, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 284 22 19, e-mail
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
, faks
54 284 22 19.
Adres strony internetowej (URL): www.zskowal.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): tak
http://bip.zskowal.edu.pl/index.php?option=com_content&task=section&id=6&Itemid=83 Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tak
http://bip.zskowal.edu.pl/index.php?option=com_content&task=section&id=6&Itemid=83 Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:Elektronicznie: nie, adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu ul. Kazimierza Wielkiego 9 87-820 Kowal Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej z zapleczem sanitarnym i pracowniami dydaktycznymi - etap II Numer referencyjny: ZP.2.2017 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Wykopy i fundamenty z izolacją (stopy zewnętrzne hali).
2. Podłoża z piasku i betonu pod podłogę sali.
3. Konstrukcja nadziemia (sala) i dachy. Konstrukcja drewniana dachu z
ociepleniem sali sportowej i zaplecza sanitarno-dydaktycznego.
5. Tynki wewnętrzne-zwykłe, okna i ścianki, podłoża pod posadzki, drzwi
zewnętrzne, ścianki działowe. Obróbki blacharskie zewnętrzne.
6. Instalacje elektryczne, (wykonanie instalacji odgromowej w części
nadziemnej. Wykonanie linii "wlz" w kierunku wszystkich rozdzielnic NN
(bez montażu rozdzielnic). Wykonanie instalacji elektrycznych
podtynkowych z przygotowaniem wypustów zakończonych puszką
przyłączeniową dla potrzeb instalacji siłowej, gniazd wtyczkowych i dla
potrzeb instalacji oświetleniowych. Pomiary i sprawdzenia wszystkich
wykonanych obwodów).
7. Instalacje centralnego ogrzewania bez montażu grzejników, pomp i
urządzeń.
8. Instalacje wodno- kanalizacyjne i p.poż. ( bez montażu wodomierza,
stacji uzdatniania wody, białego montażu i instalacji gazowej).
9. Instalacje wentylacji mechanicznej- ciąg n ( bez montażu centrali
wentylacyjnej).
Przedmiot zamówienia, tj. etap II należy wykonać zgodnie z projektem
budowlanym, architektonicznym i wykonawczym zał. nr 12, specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót zał. nr 11 do SIWZ oraz kosztorysem
ofertowym stanowiącym załącznik nr 13 (Przedmiar (ilość robót)
rozpatrywać łącznie z projektem. Każdy potencjalny Oferent przed
złożeniem oferty przetargowej winien zapoznać sie z dokumentacją
projektową w celu dokładnej analizy rzeczowego zakresu robót. Niniejsze
opracowanie ma wyłącznie charakter pomocniczy. Szczegółowe określenie
zakresu rzeczowego robót i jego wycena należy do Oferenta)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany,
architektoniczny, wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót oraz kosztorys ofertowy. Dokumentacja ta jest załącznikiem
do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej
zamawiającego.
Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub
urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z
art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń
równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych
producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,
jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez
wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem
„minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie
wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych
źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie
przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter
przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta
(dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia,
dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i
cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego
produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych
parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych
dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji
projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń.
Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji
o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty
z powodu braku równoważności.
II.5) Główny kod CPV: 45212222-8 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku
umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów) II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 15/11/2017 II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji
lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub
finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą
dysponowanie przez wykonawcę środkami finansowymi na rachunku bankowym
lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 2 mln zł i
posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 2 mln zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
1. dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia:
a) kierownikiem budowy posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub
równoważne,
b) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym minimum 3 letnie
doświadczenie w kierowaniu robotami branży sanitarnej i wentylacyjnej,
c) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym minimum 3 letnie
doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na wykonywaniu
instalacji elektrycznych
2. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą
budowie, przebudowie lub remontu budynku mieszkalnego, zamieszkania
zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanym w Rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków
technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – Dz. U.
z 2015r. poz. 1422 z późn. zm.) o wartości robót co najmniej 2 mln zł
brutto.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
Odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego Informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę
aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24
ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy o braku zakazu ubiegania
się o zamówienia publiczne Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia
wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o
zamówienia publiczne. Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą
brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w
pkt 1 do 5 Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykaz
robót budowanych Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Informacja z
odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez
właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem
podatków
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,
że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych
zasobów.
Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których
Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia.
Formularz ofertowy
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom
Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
Wzór umowy na roboty budowlane IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN). IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie | cena | 60 | gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z
uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość
dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie
aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia:
1) w przypadku ograniczenia wpływu zewnętrznych środków finansowych na
cel określony w umowie, umowa może zostać zmieniona co do zakresu
rzeczowego i finansowego oraz terminów realizacji;
2) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu
umowy;
3) zmiany wynagrodzenia z powodu zmian urzędowo obowiązującej stawki
podatku od towarów i usług (VAT);
4) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) siły wyższej, obejmującej:
• klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy,
• wykopaliska archeologiczne,
• gwałtowne opady w tym śniegu, mrozy, gradobicie, powodzie i inne
anomalia klimatyczne,
b) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nieleżących po
stronie Wykonawcy,
c) w przypadku udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień
dodatkowych w trybie art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, związanych z
realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin
zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwać
będą roboty budowlane związane z realizacją zamówienia dodatkowego, a
także o czas niezbędny, jeśli zaistnieje taki obowiązek na uzyskanie
niezbędnych pozwoleń, zmiany pozwoleń lub konieczności uzyskania innych
decyzji administracyjnych bez uzyskania których nie można prowadzić
robót,
d) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co
uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
e) zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian określonych harmonogramem
rzeczowo-finansowym robót kolejności wykonywania robót, jeżeli terminy
ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego
terminu zakończenia realizacji umowy,
f) konieczności realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na
zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
przedmiotu umowy;
5) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy;
6) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych
sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych;
7) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
geologiczne (kategoria gruntu, itp.) skutkujące niemożnością
realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach
technologicznych;
8) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w
dokumentacji projektowej;
9) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na
zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
przedmiotu umowy;
10) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia;
11) zmiany planu finansowego Zamawiającego dotyczących środków
finansowych, przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy;
Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w ust. 2. stanowią katalog
zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Istotne zmiany umowy postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w
ust. 2 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami:
1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 3);
2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić
tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do
kwalifikacji, które podlegały ocenie,
3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.
26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p., Wykonawca
jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca
lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż
wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną
umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
b) zmiana danych teleadresowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało również opublikowane na stronach
internetowych Portalu UZP w dniu 25.04.2017 r. pod numerem 73614-2017 - pokaż ogłoszenieDyrektor Zespołu Szkół CKR im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu Wojciech Rudziński
Do pobrania: 1. Specyfikacja IWZ wraz z załącznikami - pobierz2. Powiadomienie o zmianach SIWZ z dnia 28.04.2017 - pobierz3. Zmienione załączniki do SIWZ - pobierz
4. Powiadomienie o zmianach SIWZ z dnia 06.05.2017 - pobierz5. Zmienione załączniki do SIWZ - pobierz
6. Zmiana SIWZ z dnia 06.05.2017 r. - pobierz
Podmiot udostępniający informację: ZSCKR Kowal |
Data utworzenia:25.04.2017 21:39 |
Dokument utworzył(a): Marcin Rybka | Dokument zaktualizował(a): Marcin Rybka |
Data aktualizacji: 06.05.2017 18:47 | Data opublikowania: 25.04.2017 21:39 | Liczba odwiedzin: 2831 | Numer wersji dokumentu: 3 |
Historia wersji dokumentu | |