OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Ksztacenia
Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu , ul. Kazimierza Wielkiego
9, 87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 284 22 19, faks 54 284
22 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i
sukcesywne dostawy pustaków ceramicznych wraz z usługą transportową dla
Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywne dostawy pustaków
ceramicznych wraz z usługą transportową dla Zespołu Szkół Centrum
Kształcenia Rolniczego
w Kowalu
Dostawy pustaków ceramicznych obejmują 14000 szt.
Charakterystyka produktu:
Pustak ceramiczny przeznaczony do budowy zewnętrznych ścian nośnych z
dociepleniem oraz ścian nośnych wewnętrznych murowanych na pióro-wpust.
Grubość ściany: 25 cm.
Rodzaj: pustak ceramiczny
Wymiary: 250x373x238 mm
Współczynnik przenikania ciepła: 1,03 W/m²K
Masa: ok. 18 kg/szt.
Zastosowanie: ściany nośne wewnętrzne i zewnętrzne
Wytrzymałość na ściskanie MPa - 15 - klasa
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania
umowy) ilości zamawianego asortymentu, przy czym łączna wartość zamówień
nie przekroczy wartości umowy.
Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do
opisu zawartego w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie
internetowej Zamawiającego oraz wolny od wad uniemożliwiających jego
użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach
gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami
mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
Wykonawca po każdej dostarczonej partii przedstawi: atesty, deklaracje
zgodności, itp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4, 44.11.11.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia poprzez
zał. Nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów,
które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać
poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy. Zał. Nr 1
Zaakceptowany wzór umowy. Zał. Nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: - 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu
stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej
Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia:
1. Zmiana terminu wykonania dostawy:
2. Zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami
atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie usług w terminie,
3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie
Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostaw,
W przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, np.
zmiana urzędowej stawki podatku VAT;
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w
pkt. 1, 2, 3 termin wykonania usługi może ulec odpowiedniemu
przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej
jednak niż o okres tych okoliczności.
5. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej
umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby
niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby
zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zskowal.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
w Kowalu
ul. Kazimierza Wielkiego 9
87-820 Kowal
Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
w Kowalu
ul. Kazimierza Wielkiego 9
87-820 Kowal
Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie Ogłoszenie o zamówieniu zostało również opublikowane na stronach
internetowych Portalu UZP w dniu 07.07.2016 r. pod numerem 125607-2016 - pokaż ogłoszenie
Dyrektor Zespołu Szkół CKR im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu Wojciech Rudziński
Do pobrania:
1. Specyfikacja IWZ wraz z załącznikami - pobierz
Podmiot udostępniający informację: ZSCKR Kowal |
Data utworzenia:07.07.2016 18:03 |
Dokument utworzył(a): Marcin Rybka | Dokument zaktualizował(a): Marcin Rybka |
Data aktualizacji: 07.07.2016 18:03 | Data opublikowania: 07.07.2016 18:03 | Liczba odwiedzin: 2112 | Numer wersji dokumentu: 1 |
Historia wersji dokumentu | |