OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA
I ADRES: Zespół
Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu , ul. Kazimierza Wielkiego 9, 87-820
Kowal, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (54) 284-22-19, faks (54) 284-22-19. - Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.zskowal.edu.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Centrum
Kształcenia Rolniczego w Kowalu. II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane. II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w
Kowalu: Zakres i opis zadania stanowi: kosztorys ofertowy zał. nr 7, szczegółowe
specyfikacje techniczne zał. nr 8 i projekt budowlany zał. nr 9 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że roboty budowlane odbywać się będą w czasie zajęć
lekcyjnych. II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.32.00.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1)
WADIUM Informacja
na temat wadium: Oferta musi
być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100
PLN). III.2)
ZALICZKI III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania
warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
poprzez zał. nr 1. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania
wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży
stosowne oświadczenie oraz wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na
termomodernizacji budynków o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł
brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie
dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia poprzez zał. nr 2. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji
ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
300.000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie
dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone; - opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia; - aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert; - aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada: III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że: - nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert; - nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE
DOKUMENTY Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Formularz
ofertowy. Zał. nr 5. Zaakceptowany wzór umowy. Zał. nr 6 Kosztorys ofertowy.
Zał. nr 7
SEKCJA IV:
PROCEDURA IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA
UMOWY przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana
terminu realizacji zamówienia określonego w pkt 5.1 niniejszej SIWZ w
przypadku: a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego; b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie
umowy w określonym pierwotnie terminie (przez siłę wyższą należy rozumieć
okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze stron, które powstały po
zawarciu umowy, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć, takie jak: wojna,
działania wojenne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe,
zarządzenia i zakazy wydane przez władze oraz polityczne i ekonomiczne
strajki); c)zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów
technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy oraz pisemnie
potwierdzonych przez Zamawiającego; d)realizacji w drodze odrębnej umowy prac
powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność
skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań; 2) w przypadku zmiany
unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, np. zmiana urzędowej stawki
podatku VAT; 3) zmiana osób Stron odpowiedzialnych za realizację umowy, jeśli z
przyczyn losowych taka zmiana będzie konieczna. 2. Zmiany umowy przewidziane w
pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad. pkt. 1) zmiana terminu
realizacji zamówienia: a)o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego
interesu Zamawiającego; b)o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do
usunięcia skutków tego działania; c)o czas trwania niekorzystnych warunków
atmosferycznych; d)o okres czasu niezbędny do wykonania prac powiązanych z
przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy. 3.Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie
pod rygorem nieważności, tylko na warunkach określonych w SIWZ.
4.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy
oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego,
jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie,
której dokonano wyboru Wykonawcy. IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.zskowal.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu ul. Kazimierza Wielkiego 9
87-820 Kowal. IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godz. 10:00, miejsce:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu ul. Kazimierza Wielkiego 9
87-820 Kowal sekretariat. IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało również opublikowane na stronach
internetowych Portalu UZP w dniu 22.07.2013 r. pod numerem 287810-2013 - pokaż ogłoszenie
UWAGA W dniu 1 sierpnia 2013 r. zmieniono zał. nr 7 ze względu na nieznaczną
pomyłkę w rozdziale: 5.Okna i drzwi zewnętrzne - wymiana, poz. 31
Dyrektor Zespołu Szkół CKR im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu Wojciech Rudziński
Do pobrania: 1. Specyfikacja IWZ, SST, kosztorysy ofertowe, projekt budowlany - pobierz (6.02 MB) 2. Poprawiony kosztorys ofertowy - załącznik Nr 7 - pobierz (409.01 kB)
Podmiot udostępniający informację: ZSCKR Kowal |
Data utworzenia:22.07.2013 19:31 |
Dokument utworzył(a): Marcin Rybka | Dokument zaktualizował(a): Marcin Rybka |
Data aktualizacji: 13.08.2013 12:58 | Data opublikowania: 22.07.2013 19:31 | Liczba odwiedzin: 3320 | Numer wersji dokumentu: 3 |
Historia wersji dokumentu | |